Zakaj smo ustvarili Zwelo?

zwelo Zwelo

Igor Jovic

Pogovarjali smo se z Igorjem Jovićem, CEOm podjetja City Expert, prve spletne nepremičninske agencije v tem delu Evrope. City Expert je odprl novo pisarno v Ljubljani pod novo blagovno znamko, ki sliši na ime Zwelo. Zwelo je spletna nepremičninska platforma, ki spreminja način, kako ljudje v Ljubljani kupijo ali prodajo hišo ali stanovanje.

1. Kako bi sedaj, ko City Expert obstaja štiri leta, opisali svoje izkušnje z ustvarjanjem revolucije na nepremičninskem trgu?

Že od prvega dne smo imeli vizijo, da ponudimo najboljšo izkušnjo kupovanja in najemanja nepremičnin. V zadnjih štirih letih smo prehodili dolgo pot. Postavili smo nove standarde v predstavljanju nepremičnin in uporabnikom omogočili, da vse potrebno najdejo na spletni strani.

Ko smo kot pionirji nastopili s svojo novostjo na srbskem nepremičninskem trgu, so vsi nepremičninski oglasi izgledali enako. Imeli so zelo malo informacij in blede slike, ki niso povedale nič o nepremičnini ali njeni kakovosti. Zato smo se odločili, da na naši spletni strani drugače predstavimo lastnosti nepremičnin. Z našim pristopom je mogoče prihraniti veliko časa, saj vam ni potrebno osebno obiskati in si ogledati vsake nepremičnine posebej, ker si jih lahko ogledate že na spletni strani.

Ko smo rasli, je raslo tudi število uporabnikov, zato smo preizkusili več različnih modelov (izboljšave tradicionalnega modela in spletni model, ki ga imamo sedaj). Testirali smo različne funkcije, za katere smo menili, da bodo izboljšale uporabniško izkušnjo.

Po štirih letih nenehnega razvoja smo povsem spremenili izkušnjo kupovanja in najemanja nepremičnin. Naše storitve so se izboljšale in postale še dostopnejše, a so hkrati zasnovane tako, da so varne in transparentne.

Ob razvoju našega izdelka smo izboljševali tudi našo organizacijo. Z rastjo naše storitve je rasla tudi naša organizacija. Tako smo se lahko pripravili na osvajanje novih trgov.

2. Zwelo je nova znamka City Experta, ki jo razvijate v Ljubljani. Zakaj ste se odločili za slovenski trg?

Ker smo se uspešno razvili in prešli na popolnoma spletno storitev, smo se začeli širiti na nove trge. Želimo biti prisotni v vseh večjih mestih v EU. Ljubljana je idealen kraj za preizkušanje našega produkta in naše organizacije.

Čeprav je Ljubljana nekajkrat manjša od Beograda, ima skoraj enake cene nepremičninskih transakcij. Prav tako je Slovenija razvita država z odličnim standardom, zato je odličen trg za začetek naše širitve.

3. Kakšna je vizija Zwela?

Zwelo ima enako vizijo kot City Expert. Predstavlja revolucijo na področju nepremičnin. Želimo postati vodilna znamka na področju prodaje in najemanja nepremičnin. Pa ne samo vodilni v smislu tržnega deleža, ampak tudi vodilni v inovativnosti in prilagajanju potrebam uporabnikov.

4. V Srbiji vsi vedo, kaj lahko pričakujejo od City Experta. Kaj lahko pričakujejo uporabniki v Ljubljani?

V Ljubljani in drugih mestih, kjer bomo odprli nove pisarne, bo uporabnikom na voljo storitev, ki smo jo štiri leta razvijali v Srbiji. Uporabniki v Ljubljani lahko pričakujejo medijske predstavitve, profesionalne fotografije in videoposnetke, ki jim bodo omogočili virtualen ogled nepremičnin. Prav tako bodo na spletu dobili vse informacije o nepremičninah, brez da bi morali klicati nepremičninskega agenta ali osebno obiskati nepremičnino.

Ko se bodo uporabniki odločili, da si ogledajo nepremičnino z namenom nakupa ali najema, se bo lahko ves proces izpeljal na naši platformi, v neposredni komunikaciji z lastnikom nepremičnine, ki jo bo omogočila naša spletna podpora.

5. Kakšni so prvi vtisi? Kako se nov evropski trg odziva na vaš spletni model?

V prejšnjem mescu smo začeli na lahko in postopoma dodajali nove možnosti v našo ponudbo. Čeprav še ne delamo s polno hitrostjo, moram reči, da sem s prvimi vtisi več kot zadovoljen. Lastniki in kupci nepremičnin z veseljem sodelujejo, ker so prepoznali, da želimo poenostaviti in pospešiti proces prodaje in najema. Hkrati uporabniki vedo, da obema strankama pomagamo priti do cilja.

Vsi želijo prihraniti čas in denar, a hkrati vedeti, da je proces zanje varen. Mi ponujamo vse to, uporabniki pa vidijo, da strastno opravljamo svoje delo.

6. Kakšni bodo prihodnji koraki podjetja?

Navdušeni smo nad tem, kdo smo in kje smo danes, zelo se veselimo prihodnjih izzivov. Ker danes že imamo svoj spletni model, lahko v prihodnje ciljamo na še večji tržni delež in rast. Število uporabnikov in transakcij že raste. City Expert ima absolutno vodilni položaj na trgu, a nas v prihodnje čaka še veliko dela in izboljšav.

Poleg tržnega deleža v Srbiji želimo biti prisotni v vseh večjih mestih v EU. Zato smo si zastavili ambiciozen cilj, da bomo v naslednjih dveh letih prisotni še v desetih drugih evropskih mestih. Prepričani smo, da smo na to pripravljeni. Imamo jasno vizijo, odlično ekipo in podporo investitorjev.